IP: 217.211.76.81

Jag blir så trött på människor som inte kan skita fullständigt i mig om dom inte har något trevligt att säga.
Precis som IP nummer 217.211.76.81. Funderar på att kolla upp personen som är så galet jobbigt.
För snart orkar jag inte bry mig om alla elaka saker.
Snälla skaffa dig ett liv innan jag måste anmäla dig.
Det blir bara massa extra jobb för mig och massa pinsamheter för dig när du får skämmas öga mot öga.
För en sak. Det är inte det svåraste att kolla upp IP nummer när man har vänner som är kunniga.
Så skaffa dig ett liv snabbt, innan allt blir sådär jobbigt, pinsamt ja du fattar. 
För det är alltid samma person som är jobbig. 

 



Kommentarer
Postat av: andfrea

2009-09-29 @ 15:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: