Invincible

Att känna att man är oövervinnerlig är helt underbart! Då menar jag inte att jag inte kan göra mig illa, för det kan jag och gör allt för ofta. Utan jag har en lycka inom mig som bubblar precis som champagne eller kanske sockerdricka i och med att jag inte gillar champagne. Jag får leva med mannen i mitt liv. Trotts att han är en fotbollstönt som inte kan missa en match och jag hatar fotboll. Eller det faktum att han är 15 år äldre, jag får se in i hans ögon varje dag och se hur vacker han är hur han tittar på mig som om jag är världens snyggaste och sexigaste människa. Att bli killad av honom så jag håller på att kikna av skratt. Jag är lycklig, trygg och oövervinnerlig. Han gör mig till den jag är och till den jag vill vara. Vi kompletterar varandra och förhöjer varandras styrkor. Jag är älskad och jag älskar gärna honom varje dag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: