can not get enough







Kom till en gata med BARA och då menar jag BARA affärer med SKOR!
En tjejs dröm, eller i alla fall min dröm, fram tills jag hittar ett par skor jag vill ha och får höra att om jag vill köpa skor så måste jag köpa MINST sex par skor. SEX par, jag som kände att jag knappt skulle få plats med ett par efter all shopping. Så verkligen inte sex par i min resväska. Så skorna fick stå kvar på hyllan och jag gick och tog en kall passionsfruktste (kändes konstigt att skriva det på svenska men men..).



Kommentarer
Postat av: Clara

Haha det var ju den sjukaste affären! Härlig blogg:)

Svar: Tack så mycket :) Ja, det var en sjuk affär, eller ett helt kvarter!
Elin Persson

2012-04-11 @ 23:24:47
URL: http://clarajohanna.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: