This helps me!

Att få barn är underbart, hittills så känner jag bara väldigt mycket lycka över att jag fått en så go och fin dotter. Så när hon på källarna mellan ungefär sju och nio får en skrikperiod för att hon har ont i magen så finns det ingeting som hjälper så mycket som lugn. Att bara hålla henne i sin famn, pussa och mysa i lammullsfilten är det som lugnar snabbas av allt. Hon bara älskar det. 
 
På dagtid så älskar hon även att åka i vagnen, råkar hon skrika när man lägger henne i vagnen så blir hon lugn på som längst tre minuter. Sen sover hon, med öppen mun och sjukt djupt. Så mysigt! 
 
En annan sak som gör henne lugnare än en filbunke är när hon får ligga i badet. Hela hon bara flyter ut över hela badet, det mysig i badet är också när denna lilla nakenfis ligger på ens brös helt varm och mysig och tillslut somnar. Min lilla älskling, sötnosen som är världens bästa prinsessa. Min dotter!
 
 
 


Kommentarer
Postat av: kristin

Ååå vad mysigt det ser ut!

2013-09-30 @ 23:47:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: