London med en 6 månaders bebis! Sevärdheter 3.

 
I London så åt vi mycket god mat. Den godaste vi åt eligt mig var nog den här lunchen/tidiga middagen ni ser på bilen. Förrätten varsmå minibröd med ört och vitlökssmör och huvudrätt för mig var en macka med frikadeller i och pommes. Mums säger jag bara! 
 
'
Vi åt även rullbandssushi. Den var inge wow tycker varken jag eller Tony. Men det var roligt att ha fått testa den upplevelsen med rullband tyckte vi båda. 
 
 
Vad är en London resa utan ett kort på en klassisk brevlåda!?
 
 
En otroligt nöjd brud som fått shoppa massa. Eller nja, hon kanske inte är så nöjd, men hennes mamma är otroligt nöjd med alla fina kläder som hittades till sessaliten. Första shoppingpåsen vart från Zara. Men shoppingen har jag ju redan visat upp för er. 
 
Mina två älsklingar!
 
 Mor och dotter! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: