Fotoutmaning, maj. Dryck!

Självklart är den inte från idag, den är uppdrucken 2012...
 
Någonting som jag läntat efter sen förra sommaren är Corona öl. Men i och med att jag var gravid då så kunde jag självklart inte dricka. Jag ville inte dricka 3.5 ens, för jag hade inte velat att min dotter drack det. Så då är det fel fall jag skulle dricka. Sen i höstas så ammade jag och jag anser inte att jag ska dricka när jag ammar. Men nu har jagbestämt att första soliga och sköna helgkvällen ska jag ta mig en Corona, en bra bok och njuta på balkongen. Men bara en, för jag vill inte bli påerkade i och med att jag vill kunna vara klar i huvudet så fort våran dotter behöver mig. Det är min bild om dryck, en kall och god Corona!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: