Loppi Blogbag! Skönhet och hälsa

 

RFSU– Active balance, en dubbelverkande vaginaltablett. Kan tas i såväl behandlande syfte som förebyggande syfte. Väldigt bra för dom som har ett oroligt underliv. Jag har (peppar peppar) klarat mig, men skönt att ha hemma som reserv om jag skulle drabbas. Vi går mot varmare tider med blöta badkläder... 

Pierre Roert - tillverkar supertunna underkläder gjorda av microfiber vilket ger en behaglig och sval känsla mot huden. Mina är påväg hem till mig, visar er vilka jag beställde när jag får hem dom! 

Bio oil – en specifik hudvårdsprodukt framtagen för att hjälpa till att göra ärr, bristningar, ojämn hudton, åldrande och uttorkad hud mindre framträdande. Jag har några bristningar på insidan låren som jag har börjat behandla, så det återstå att se om det funkar eller inte! 

Yves Rocher – en härlig doft som definitivt kommer stanna. Sedan en mascara, det är alltid svårt för mig, för av någon anledning så "trillar" alltid all mascara av mina framsar. Har bara hittat en mascara som funkar. Dock gav den här mascaran perfekt volym!

Friggssmå ekologiska riskakor med chokladtäcke, perfekt snacks i farten och dessutom riktigt goda, dock fick jag bara smaka en då sambon älskade dom. Te med tillskott av D-vitamin, något som alltid behövs. Extra plus då Lovelin får smaka i och med att det är koffeinfritt!

Tack Loppi för den underbara blogbagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: