Away to the grocery store with the best neighbor!

 
 
Förra månaden så handlade jag och min granne. Blev en storhandling så det enda som behövdes köpas till var lite mjölkprodukter. Ja, ni förstår att det varit skönt. Vi har bestämt att en gång i månaden dra iväg och storhandla. Förra gången körde hon så den här gången är det min tur. Det blir ekonomiskt och det är skönt att slippa nu när allt i livet ska roddas runt. Ett tips för er som i alal fall bor i Örebro är att handla varor för 300 kr och sen köpa tre paket Libero och använda rabattkupongen i reklambladet, då kostar varje paket blöjor ca 50 kronor!! 
Vi får se vad storhandlingen går på den hä månaden, förra stannade vi på 2100 och småhandling för ca 500 kronor. Så för 2 vuxna, ett blöjbarn så gick det på ca 2600 då har vi även en hel del i frysen och skafferiet och vi har bjudit familj och vänner på middagar! Ja, jag är nöjd!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: