Loppi Blogbag! Minicare!

 
 
  • Minicare Kräm
  • Minicare Baby Oil
  • Minicare Baby Mousse
  • Minicare Baby Zinkkräm
  • Minicare Wash-lotion 
Nu har vi gått igenom den här underbara blogbagen från loppi. Den kom hem i måndags så vi tog oss tid för att testa allt. För just hudprodukter som det här paketet innehöll går inte att testa en gång och sen veta vad det är. Det måste testas ordentligt! 
Mina favoritprodukter var Minicare Baby Mousse och Minicare Wash-lotion. Mousse är något som är fantastiskt när det gäller att tvätta barn. Och sen Wash-lotionen var så skön i duschen, extra bra för mig som inte orkar smörja mig... Hur bra som helst! 
Minus tyckte jag var för zinkkrämen, den höll inte det måttet som min älskade intonyl gör. Men i övrigt, WOW, vilka produkter. Det bästa av allt är att alla produkter är fria från konserveringsämnen, färgämnen och parfym. Kanon för mig som inte vill tvätta vårt barn med massa dofter! 
Är du sugen på att testa rekommenderar jag dig det verkligen och då borde du beställa härifrån apotea, fri frakt och bra priser!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: