There are comments and there are comments!

 
Det finns kommentarer och det finns kommentarer. Det här är en fin men kritisk kommentar. Eva anser inte att vi valt det bästa och hon lägger fram det på ett så bra och snyggt sätt så jag bara älskar att ta åt mig kritiken och lovar att till näste år kolla på ett annat alternativ. 
Men Eva, jag och min sambo har valt det här och känner oss nöjda med vårt beslut. Vår dotter är alldeles för vild för at nånsin förutom i sovande tillstånd vara själv så hon är alltid med oss så vi har koll på den biten. Självklart så tar vi av det innan bad då det inte är nyttidgt för miljön. Och nästa år så ska jag kolla upp det du nämner och då kanske vi satsar på det. Tack för att du bryr dig! 


Kommentarer
Postat av: Eva

Trist att du tog det som kritik. Hur ska man uttrycka sig för att du inte ska bli trampad på tårna då? Jag skrev det i all välmening.

Svar: Nej nej! Jag tog det inte som kritik. Eller i alla fall inte kritik som jag kände var elak eller fel. Kritik på ett positivt sätt tog jag det som. Kanske formulerade mig knasigt, nackdelen med internet!
Sara Elin Rebecca

2015-06-03 @ 11:29:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: