Should I, should I not ?!

Dom är så fina, från Newbie/Kappahl!
 
Jag har lite beslutsångest här hemma. Lovelin har nu vuxit ur storlek 44-56. Vilket gör att det finns endel kläder som kan säljas/sparas/slängas. Men jag tycker det är så jobbigt. För jag skulle vilja spara nästan allt, och tänk om hon får ett syskon, då vore det bra att ha kvar. Men tänk om hon inte får ett syskon, då blir det jättejobbigt att ha sparat. Sen finns det int hur mycket förvaringsutrymme som helst. Vi bor på 171 kvadrat + källare. Men vi har jättedåligt med förvaringsutrymme. Källaren kan vi inte riktigt förvara saker i då den är en jordkällare. Men jag har så jobbigt att rensa ut. Som dom overallerna ovan, Lovelin hann aldrig använda dom för hon var för liten när det var rätt väder, men till i vinter så är dom för små. Så ska jag spara eller sälja dom till exempel. 
Får nog sätta mig med Tony så får han vara den avgörande rösten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: