oh shit!

Jag har just upptäckt att man verkligen kan få reda på sjukt mycket saker på internet.
Jag letade som sagt efter den här IP adressen och efter bara några klick för mig som är väldigt okunnig kommer tonnvis med information upp, allt från stad, data nätverk, longitud och latitud nummer, AS nummer vad nu det är.
Ja, jag har upptäckt att jag kan få reda på allt utom exakt vem det är som skickade dom elakaste kommentarerna.
Man är inte anonym bara för att man inte skriver i sitt namn.
Jag måste erkänna att jag är stolt över mig själv, så allt det här läggs bakom mig om det inte fortsätter.



Kommentarer
Postat av: andrea

fin fin blogg!

jag heter andrea gå in på min blogg och kommentera, står tydligt vad du behöver göra för att vara med i tävlingen, du kan vinna! in och läs, SNÄLLA! skulle vara jätte snällt! :)

2009-09-29 @ 15:38:31
URL: http://an

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: