Fotoutmaning. Reflektion! (en dag försent)

Graviditetstestet med Lovelin!
 
Något jag tänk och funderat och reflekterat över är det att innan jag fick Lovelin i magen så trodde jag att jag visste vad älska var. Sen kom en ny kärlek till mig när Lovelin var i magen. En kärlek utom denna värld. Då trodde jag att det var det nya älskar. Men sen kom hon ut till oss, hon lät oss se henne. Då trodde jag att jag visste vad kärlek och älska var. Men för var dag så växer den kärleken sig större och starkare. Dom säger även att den dagen ett barn får ett syskon så blir kärleken ännu större, att man då inser ännu en gång vad älska är. Med det underbara är att hur mycket min kärlek och min känsla att älska växer sig så tar den aldrig slut. Det blir bara störe och starkare, jag får bara mer att ge och jag får mer tillbaka. Det är kärlek och älska! 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: