Dagens fundering/fråga!

Pffentliga blöjbyte, okej eller inte!?
 
Jag är en mamma som inte tycker det är okej. Inte för allmänhetens skull utan för min dotters. Jag vill inte visa upp hela hennes underliv under ett blöjbyte för alla. Någon gång har jag bytt i vagnen, men då kör jag vagnen bort från allmänheten plus suffletten upp för att skydda henne. Men annars säger jag nej, för barnets skull!
Kan tilläggas att typ hela sommaren var Lovelin nakenrumpa. Men jag vill inte att hon ska blottas så mycket som just ett blöjbyte gör med uppvikta ben till offentlighetens nyfikna blickar. Även fast dom flesta nog mest tycker det är gulligt/äckligt på helt normalt sätt!
 
 En blöjad Lovelin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: