This is me!

Vecka 38 och idag, 9 månader, 2 veckor och 5 dagar senare!
 
Vecka 38 och idag, 9 månader, 2 veckor och 5 dagar senare!
 

Den 12 januari 2013 gör vi ett plus på graviditetstestet. Det visar att vi är gravida. Vågen stod då på 59 kg till mina 161 cm på inskrivningen hos barnmorskan. 
Den 6 september skrivs vi in på förlossningen och vågen har då gått upp till 70 kg, till dom fortsatta 161 cm (konstigt nog blev jag inte längre...). Nu den 25 juni 9 månader, 2 veckor och 5 dagar efter Lovelins födelsedag så visar vågen på 56 kg (fortfarande 161 cm). Mitt mål var att innan hon blev 9 månader gått ner till under 60 kg men över 50 kg. 
Precis som min sambo så äter jag mat, all mat. Jag går inte på diet utan jag tränar. Promenerar, löper, övningar med min egen vikt som motstånd så som squats, plankan, armhävningar mm. 
Träningen har blivit min vardag där jag i alla fall promenerar. Men jag är stolt, jättestolt över hur min kropp svarat på återhämtningen efter den fysiska ansträngningen som bära och föda barn är. 
Nu är planen att hålla fast vid det här och öka motståndet och distanserna.
Jag är stolt över min kropp!
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: