Finally the rain is here!

 
Regnställ från Ica Maxi
Stövlar från True North
 
Bilderna är från en tidigare regnig dag.
Det regnade för mycket för att jag skulle våga ta ut kameran idag!
 
Vilken dag jag och Lovelin har haft. Vi började dagen på sämsta sätt, jag var hungrig, hon var hungrg och vi hade kort stubin båda två. Så vi rök ihop flera gånger. Men jag fick så dåligt samvete. Jag agerade fel så in i bomben. 
Men efter våran tråkiga morgon så har vi haft det underbart. Vi drog på oss regnkläderna och gick ut och lekte i vattenpölarna. När vi kom in sen så titta vi på Pippi, äntligen har hon börjat gilla Pippi!! Vi satt och gosade och kramades i soffan sådär nära som bara du kan göra med ditt lilla älskade barn. Fantastiskt! En perfekt toppendag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: