Summer, sun and single parent!

Våran badtjej!
 
Det har varit mycket nu på sista tiden. Nästan hela veckan har jag varit ensamstående. Nej, jag och Tony har inte separerat, men han har haft 7 larm, flera utav dom har varit långa. Det längsta varade från 14.45-22.30. Utöver det har han varit iväg på andra aktiviteter. Så ja, den här veckan har vi inte träffat mannen i huset någonting. Vi har sovit tillsammans. Utöver det så har det varit sol och varmt, dom som känner mig vet att jag inte klarar av solen. Jag vill helst ha sol/molnigt och 20 grader. Högsommar och 30 grader är ingenting som jag gillar. Lägg då till att vara ensamstående med två som måste vara ute i olika rutin. Hade jag i alla fall två tvåbenta barn så hade det varit mycket lättare. Men en hund som inte kan vara ute på dagtid på grund av värmen och ett barn som somnat när hunden kan vara ute och gå igen, ja ingen bra kombo! 
 
Men jag ska bättra mig och försöka skiva mer den här veckan. Kan glädja er med att jag har massa bilder i alla fall från veckan som gått. Hoppas ni har förståelse för att energin till att blogga inte existerat! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: