Bikini body!

 

Jag har valt att för all framtid sluta bry mig om sommarkroppen, bikinikroppen, beachkroppen, ja dom påstår att kärt barn har många namn, men hur många hettsar inte för just den saken. Inte så kär helt enkelt...
Nej, jag är inte perfekt, jag har randiga bröst, jag har en mjuk rumpa, jag har ojämna bröst jag väger många kilon mer än "innan barn" och jag är älskad för just den jag är!
Min älskade unge kramar och nyper i mina extra veck, hon älskar sin mamma som hon är.
Det säger inte att jag kommer sluta träna, men jag kommer sluta bry mig om den perfekta kroppen, jag kommer bry mig om hälsa och om sundhet. Men bantning, hettsträning, utesluta saker ur kostcirkeln kommer inte finnas hos mig.
Min dotter ska ha sin sunda mamma som förebild, inte sin mamma som fått för sig att snygg kropp är det som räknas.
Min extra veck får helt enkelt hålla mig varm och go i sommar, för jag är en fryslort!

Så här är den, min bikinikropp. Gjord av sallad, pasta, kött, massor av sås och en och annan cocacola för mycket. Den är stärkt utav spring och lek med mitt barn och långprmenader med vovven. Min kropp är sund men inte katalogperfekt. Men den är perfekt som mamma, vän, sambo och kudde!



Kommentarer
Postat av: jennie

Du är ju jätte fin. :-)

2015-06-28 @ 22:20:59
URL: http://mammajennie.vimedbarn.se
Postat av: Linnea

Inspirerande inlägg, detta behövde jag. Kämpa på, du är jättefin som du är! :)

2015-06-29 @ 01:35:28
Postat av: Anonym

Inspirerande inlägg, detta behövde jag. Kämpa på, du är jättefin precis som du är! :)

2015-06-29 @ 01:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: